Kurslitteratur

Böcker, böcker, böcker.
Jag kommer få fullt upp nu framöver då jag ligger efter med läsningen. De böcker jag behövt har inte funnits som lånebok på biblioteket utan endast som kursreferens. Alltså måste jag ha åtkomst till biblioteket så fort jag behöver plugga, och den delen stängs klockan åtta på vardagar och är inte ens öppet under helger. Roligt! Men nu när jag är hemma så har jag försökt klura fram böckerna på nytt, och gissa vad. Nu finns två av fyra böcker inlämnade för lån! Och jag är hemma.. Ska alltså försöka få tag på min slav (Erik) och tvinga iväg han till biblioteket för att försöka låna dom INNAN någon annan hinner före.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0