Halloweenpyssel!

Hej och Hallå! Här sitter jag och pysslar. Men inte med vad som helst! Utan jag försöker nämligen komma på en snygg design inför halloween på den figur jag ska vara. Jag ska alltså sy någon form av klädesplagg till denna. Får se hur det går men känns som att jag har kommit på "rätt" design och passform för mig nu. Det enda som är synd är att våran symaskin nyss gått sönder (min lillebror har varit i farten), så får vänta lite med att sätta igång. Roligt är dock att jag säkert var en uppskattad kund på Gengåvan i Karlstad, i alla fall vad gäller plastblommeavdelningen. Köpte minst tio såkallade manchetter som man har runt ljus fulla med blommor. De lär jag få använding för. Och även ett par gardiner, gröna.
 
Haha, så på halloween kommer jag vandra runt i en hemmagjord gardinklädsel med plastblommor överallt. Nu när jag ser den meningen svart på vitt så blir jag ju lite rädd. Men det blir säkert bra i slutändan. Om inte så får jag väl klä ut mig till ett spöke istället, räcker med ett billigt vitt lakan från IKEA då.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0