Dags att ta itu med sk*ten

Nyduschad och därmed härligt ren igen! Har inget särskilt inplanerat idag så därför måste jag väl tyvärr sätta mig ner vid skolarbetet. Vet dock inte var jag ska börja kanske examinationsuppgift två och problematisera begreppet specialpedagogik? Eller börja pyssla med intervjufrågorna? Allt blir ju så knepigt när jag inte har de böcker som krävs framför mig. Får väl göra det jag kan och fortsätta imorgon, även fast man egentligen aldrig bör skjuta upp saker och ting till morgondagen. Men , eeh! Får bli som det blir helt enkelt. Än så länge har jag fortfarande tid till att klara upp de här uppgifterna och jag har varit med om betydligt större tidpress än såhär. Minst sagt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0