Städjobb

Möttes av Rasmus när jag kom hem. Att han/hon fortfarande vågar efter att Ludde har rusat efter honom/henne så pass många gånger. (Vi är osäkra på om det är en han eller hon nuförtiden.)
 
Idag har jag städat, städat och återigen städat. Som jag självklart fick betalt för. Städa gör man bara när man måste. Har varit en rätt rolig dag ändå, jag fick nytt rekord i städtid dessutom. Fick dock femtioelva sms angående jobb på förskolan så det kändes minst sagt hemskt att behöva tacka nej. Kommer jobba med städning imorgon också alltså, klockan 6 på morgonen -d e t  s v i d e r-  fast dagen därpå får vi se hur det blir. Hoppas, hoppas, hoppas på förskola. Det är bättre betalt vid städning, fast förskolan väger upp vad gäller rolighet och middagstupplurer. 
 
Bröt föresten nageln idag. AJ!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0