Rött hår till helgen!

Mitt hår är inte gult längre! Nu är det "normalt". Dock börjar utväxten komma ikapp nu så det är snart dags att färga det, eller tja -slinga det. Satsar på en mer försiktig metod nu för att göra det mer naturligt blont. Dessutom sliter det inte fullt så mycket som en helfärgning. Och appropå färgning, jag ska färga håret rött på Halloween. Det ni! Så får vi se vad jag ska föreställa. Kanske till och med passar så bra i rött att det blir permanent, för just nu är det bara röd spray på burk som gäller. Har börjat pyssla på allvar därhemma nu inför den kommande helgen. Ger ju mig på det stora projektet med att sy en klänning och även lite smått därtill som behövs. Om det slutar bra så får ni se, om inte så är jag väl ett monster på Halloween. Då behöver jag inte ens klä ut mig. Hehehe.

Och föresten, jag föll i fällan. Jag har skaffat en iPod, gulligt som tusan. Den är lila, Erik säger rosa men den är LILA! Behövde någon enkel musikspelare för när jag tränar. Inte för att det är något fel med att träna under tystnad (bortsett från diverse stön och stånk från gymkillarna) men när man kör kondition så blir det lätt långtråkigt. Väldigt smidigt med en liten sån här iPod i vilket fall som helst med en klämma där bak. Lite bättre än stora, klumpiga mobilen. 
 
PS. Jag börjar få större biceps. // Stolt gymmare sedan 1 år tillbaka.
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0