Lördagsmys

Sitter framför tvn och tittar på film. Lite sånt där lördagsmys eller vad det nu kallas. Förutom att det saknas godis. Jag är nu inne på min 7:e vecka utan förtäring av godis och jag kan väl inte säga att jag saknar det oootroligt mycket. Visst ibland skulle det vara mysigt ifall jag ens hade chansen eller möjligheten till att ta en bit men nu är det istället strikt nej. Lite jobbigt på så sätt. Men annars går det bra och nu är det endast 3 veckor kvar av mitt kära godisförbud. Känner ändå att inte att mitt förbud gjort enorma skillnader vad gäller viktnegång eller likande. Hålet i plånboken har minskat drastiskt dock...
 
Myser med varm o'boy och clementin istället.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0