Ledig, för stunden <3

NU, nu är jag ledig. Har varit i reception två dagar i rad men nu är jag ledig så att jag kan ta mig tid till att skriva lite skolarbete, pyssla och ha det allmänt bra. För på fredag smäller det, då måste jag vara klar med halloweenutstyrseln! Bara att börja sy. Även om jag är ledig från reception och städning så hoppas jag på att få sms angående förskolevikarie. Har inga som helst problem med att arbeta där, det är bara roligt. Sen är det i och för sig även ett stort plus att man ibland får sova på arbetstid... Vila och lyssna på spöket Laban <3 
 
Sen vill jag ha tips på musik! Ge mig. Allt ifrån träningsmusik till lugna, fina låtar. Favoriten just nu Carried Away med Passion Pit! Quentin Tarrantino klättrar även upp på listan, med Simon Norrsveden. MER MUSIK; MER!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0