"Halloweenfest"

Igår var det ju menat att man skulle fara till en Halloweenfest med Erik och co. Tyvärr blev så inte fallet utan vi stannade kvar med några kompisar i lägenheten istället och trivdes i varandras sällskap. Kvällen bar på ett batman-tema, det var ju menat så mellan Erik och mig men sedan hade även Patrik klätt ut sig till Jokern. Roligt sammanträffande. Allt som allt så var det ändå lite synd att man klädde ut sig, för visst det är roligt att spöka ut sig men när det sen inte blev någon riktig Halloweenfest så kände man sig lite över/underklädd eller hur man nu ska uttrycka sig i detta fallet. Efter ett tag i lägenheten så åkte vi nämligen in till Karlstad och gick till Tables- åldersgränsen är 20 vad jag hört men det fanns inte ens någon vakt i dörröppningen så det var bara att vandra in. Väl inne så var det bara en kille, EN! Som var utklädd - till Sweeney Todd. Erik dissade nämligen sin Bane-mask på krogen och gick bara in för att ha sina linser medan jag gått all-in. Fast det var en rolig kväll ändå och det blir en RIKTIG Halloweenfest nästa lördag i Storfors. Det är något som jag verkligen ser fram emot.
 
 
Läskiga Erik blev läskiga Bane.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0