Kickstarta?

Funderar på att ta tag i träningen ordentligt nu.. Och i samband med det även köpa hem lite diverse "pulver". Det finns ju såkallat måltidsersättning som kanske kan vara en idé just för att få en liten kickstart. Då menar jag heller inte att jag ska dricka det tre gånger om dagen i flera veckor utan snarare ersätta kanske lunchen med en sådan. Skulle nog aldrig klara av att endast leva på sådant, krävs ordentligt med pli på sig själv. Den jag har tittat på är en självklart en rosa burk "Ultra Loss Shake" på 500 gram för 179 kronor. Det finns väl fler sorter med 1 kilo pulver för samma pris. Men jag känner att jag hellre köper något som enligt omdömen har bättre smak och som jag faktiskt kommer dricka än att betala för något jag får kräkreflexer av. Ska trots allt få användning för det också.
 
Sedan hade jag även tänkt  ha "strössel" till denna "glass" och använda mig av fettförbränningspiller. Produkten jag tittat på ingår i ett erbjudande nu dessutom- ta 2 betala för 1. Det är tydligen inte endast genom modevärlden detta finns... Produkten heter något så fräckt som "Ripped Hardcore" med 60 tabletter där man endast tar 1 per dag. Det blir väl inte världens förändring med denna produkt men det skadar väl inte att öka förbränningen litegranna? Om jag dessutom tar det här erbjudandet så får jag 60+60 tabletter som varar i... 4 månader för 269 kronor. Helt okej.
 
Får se hur detta slutar, planerar att åka in till stan för att kolla upp det i butiken Gymgrossisten i Duvanhuset. Butiken borde ju ha samma erbjudande som själva internetbutiken. Borde.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0