Startskott

 
Tog ett litet piller idag. Jag vet inte om det fungerar eller om "jag vill att det fungerar" under en såkallad placebo-effekt. Men det känns som att det gör det. Ripped Hardcore innehåller ju bland annat koffein och jag hade rätt svårt att sitta still innan och satt och "darra/vicka" med foten i soffan när jag såg på film. Sedan var jag även produktiv och läste något kapitel i en bok och var ute på långpromenad. Funderar på en till sådan. 
 
Fast egentligen spelar det ingen roll om det är en verklig effekt eller om det bara är något jag inbillar mig. Huvudsaken är att jag får den reaktion jag är ute efter. Alltså lite piggare, men det skadar inte med lite bättre förbränning (som jag får förhoppningsvis).
 
Det här är ju ett piller som jag ska ta varje dag på morgonen. Rätt skönt att det bara är ett sådant, skulle vara jobbigt att behöva komma ihåg det där "lilla pillret" flera gånger om dagen. Får se hur det håller i sig med det här och ifall det ger resultat. Ska ju även försöka mig på det här med måltidsersättning en gång om dagen. Men det körde jag inte på idag eftersom jag gick upp såpass sent. Får bli en dag då jag till och med hade haft tid med en vanlig lunch så att säga. 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0