Frukost på sängen

Hmmm.. Jag vaknade sent igen. Samtidigt som det alltid är skönt att sova lääänge och mysa till det så är det också kul att få ut så mycket som möjligt från dagen.
 
Nu tar jag igen min vanliga frukost med frukost på sängen istället. Det är något jag själv unnar mig själv. Blir en ordentlig sådan med apelsinjuice, yoghurt och tonfiskmacka, Jag är faktiskt positivt överraskad över smaken på tonfisk, har aldrig ätit det förr. Köpte en burk med tonfisk i vatten för ett tag som jag vågade mig på nu. Helt okej för att vara nyttigt. Toppar ju även detta sen med ett sådant där nytt piller. Det enda dåliga som jag upptäckt med det hittills är att jag får ont i magen av koffeinet... Jag dricker ju heller inte kaffe vanligvis så jag är inte alls van vid det. Får hoppas att det går över snart.
 
Brickan jag har maten på har min lillebror Alexander gjort. Jag tycker faktiskt att den är riktigt söt, och blir samtidigt avundsjuk eftersom den har överträffat den bricka jag själv gjort i träslöjden när jag var yngre. Åtminstone rent utseendemässigt, min är större. HAHA!
 
Nu ska jag titta på julkalendern, ligger efter!

Kommentarer
Postat av: claudia

åå vilken söt bricka !:D mysigt med frukost på sängen ju !

2012-12-21 @ 22:55:56
URL: http://claudiamilena.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0