Billigt är också gott

Kollar in skor... Har aldrig varit så "haj" på att gå i högklackat utan känner mig väldigt klumpig över en viss höjd. Men funderar på denna sko, som verkar ha en lagom höjd. Frågan är ifall man ska unna sig eller inte. Det är ju trots allt vinter nu, men det är ju bra att ha inför framtiden. Det är ju inte direkt som när man köper kläder där man kan skifta i storlekar. Jag hoppas verkligen inte att jag till våren har storlek 43 eller 37 på fötterna, då är det nog dags att söka hjälp. Får se hur jag gör, måste hålla i pengarna nu i juletider också. Det är ont om dom när man shoppar julklappar till nära och kära.
 
Men appropå shopping, jag kunde ändå inte låta bli att unna mig själv något. Jag köpte det jag spanat in från Gymgrossisten. Ultra Loss Shake och Ripped Hardcore. Sen slank det även ner en shaker och en vattenflaska såhär spontant. Det roliga är att det faktiskt blev billigare när jag köpte alla 4 saker jämfört med om jag bara köpt "det jag var ute efter". Det berodde på att Gymgrossisten tar ut en fraktkostnad om man beställer för under 500 kronor. Så jag valde till en shaker och kom över 500 kronorsgränsen, och när man är över den så kan man även ta del av ett erbjudande som ger en 100 kronor rabatt ifall man handlar över just det priset. Fick sedan även en vattenflaska för 19 kronor, så slog till... Såååå jag fick det alltså billigare i slutändan genom att köpa fler saker. Konstigt men bra för mig!
 
Gratis är gott brukar man säga, billigt är också det.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0