Promenad

Igårkväll tog jag en liten promenix med lillaystern. Som vanligt ältade vi USA men pratade även en massa skit om allt och ingenting. Känner att det var länge sen jag tog ordentliga bilder, alltså sådana som inte föreställer mig själv, så kameran följde med. Sååå istället för bilder på mig så blev det på Anna och natur. Här ser ni resultatet (inte helt oredigerade för jag älskar att pyssla och dessutom var det väldigt mörkt ute). Håll till godo!

Suddig naturbild eftersom det var mörkt och jag försökte ljusa upp det efteråt. Men ändå!

Haha, Anna ser en katt!

Anna förföljer katten som förgäves "gömmer" sig bakom en sten. Om ni ser.
Katten agerar trädkramare.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0