Filmprojekt.

Irritation på högsta nivå. Jag och min ärade lillebror har haft ett litet projekt här ikväll då vi tänkt göra en kortfilm med hjälp av stillbilder. Handlingen är ingen särskild om man inte finner en citrons flykt undan kniven spännande. Över till problemet... Nu när vi gjort klart den såkallade inomhusscenen så ska jag ju klippa ihop det på datorn. Men har jag ett program som fungerar? NEJ! Tydligen inte. Har ju bara det enkla Windows Movie Maker som ingick redan från början med datorn. Så så fort man ska spela upp bilderna efter varandra så hackar det och allt tar tid och inget går smidigt för en. Antingen slänger jag datorn i väggen efter att all frustration tagit över efter flera timmars försök till redigering, eller så laddar jag ner ett nytt program. Vad ska man göra? Under tiden får det duga med "behind the scenes" material.










Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0