Ayia Napa, nu sticker vi!


Inatt bär det iväg till Ayia Napa, och Ludde hänger som vanligt hack i häl på en överallt i huset. Vart man än ska gå så följer han efter. Bara en aning irriterande emellanåt, men han är ju så söt.

Ska bli skitkul att åka på semester! En evighet sen sist och ännu längre sen jag firade min födelsedag utomlands. Och nu får jag göra både och. Härligt! Lär bli en hel del bad, sol och även fest faktiskt. Man får väl passa på om man säger så. När skulle jag, Annelie Jönsson, annars någonsin åka på en festresa? Aldrig faktiskt, inget jag känner mig manad till egentligen. Men det ska bli kul att få uppleva Ayia Napa tillsammans med gänget nu i slutet på sista året på JohnBauer. Måste ju få med sig lite fler minnen och upplevelser från gymnasietiden. Viilken plats kan vara bättre än på en medelhavsö? Eller ja, låt oss kalla det en ö i alla fall trots att det är landet Cypern.

Hittade även lite gamla pass från när man var liten. Tänkte därför förgylla eran tillvaro med dessa bilder. Håll till godo.




Har säkert ett till här hemma någonstans, men så kul får ni inte ha!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? Titta in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

2011-06-02 @ 11:11:12
URL: http://strapsbycochise.se
Postat av: Carl (Ja, det är mitt namn)

Ofta att jag känner att jag behöver söka upp dig.

Ofta att du är bland dom högsta sökresultaten på google. Ofta att det inte går att PMa.. eller? Och.. ja, ofta att du skriver så häftigt. Du sa kvart i 5, men balen börjar ju inte förrän 6 och jag måste ändå till Karlstad vid typ 13.00 eller så. Visst kan jag promenera runt som en dåre, men det är mindre häftigt.



Point: Det skulle vara coolt att åtminstone hälsa mer ordentligt på varandra innan balen.. om du håller med :) Hur ser din tisdag ut?

2011-06-06 @ 03:15:58
URL: http://N/A
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0