Äta som en häst, kanske.


Herregud va stor man är i maten idag! [ironisk]
Okej, det här känns inte bra. Började dagen med lunch, frukost var det alldeles försent för när man vaknade. Man vaknar och går till kylskåpet där man upptäcker att man knappt har någon mat alls! Majoriteten av mitt matförråd bestod utav ägg. Så därför var det rätt logiskt att denna råvara skulle bli min lunch. Dock blev det nog snarare äggröra än omelett när jag väl var klar... Dessutom överkonsumerade jag svartpepparn så resultatet blev inte fullt så gott. Eller så mycket heller för den delen.

Och nu till kvällen så har hon jag är inneboende hos gäster som ska på besök för middag. Då vill jag självklart inte vara ivägen så min middag består av: rån med smör på. Mmm vad gott! Tänker dryga ut min mat med lite mandel och en avokado med. Men det är nog allt tyvärr.

Jag har ju även tränat i en och en halvtimme idag så detta är väl inte den bästa dieten.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0