Vill ha post <3

Kom och tänka på en sak... Undra om jag har fått någon post under dessa fyra veckor. Eller om världen glömt bort min existens. Älskar att få post men trots detta så är det enda man får reklam. Inget fel med det dock, reklam är ju mitt framtida yrkesområde så jag klagar inte. Åtminstone inte offentligt.


Vad gäller post så är det jag främst tänker på
utbildningskataloger -har ju börjat se mig omkring mer ordenligt nu. Tiden rinner iväg,
godis -man har ju samlat ihop lite godis ifrån gratisgodis.se,
och studentmössan! -Det är ju denna fina sak som man längtar efter. Detta är det yttersta beviset för att man tagit studenten, eller i mitt fall- ska ta studenten.

Får se i alla fall se om mitt rum är fyllt med så pass mycket post att dörren knappt går att stänga eller om det ligger ett reklamblad från Kalle Anka om prenumeration.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vad blir du mest av allt glad av som du finner i denna värld ? ;);) KrAmSISaR <3

2011-02-04 @ 15:17:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Karin Lundin Fotograf

Tack så mycket! roligt att man kan inspirera:)

2011-02-04 @ 15:53:53
URL: http://kajjan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0