UF-företag


Är jag sjuk? Jag sitter i mitt rum iklädd världens mjukaste/snyggaste morgonrock, omgiven av ljus och mörk choklad -men jag äter den inte. Jag måste fan vara döende. Men ja sockersuget kickar väl igång när som helst...

Spenderade helgen "on the road" tillsammans med Robin. Vi hälsade på hans kompisar och passade även på att ta en liten tur till krogen. Hade en bra helg helt enkelt!

Åh, idag var en av de bästa dagarna på länge med! Upptäckte att jag fått ett mejl under söndagen från barndiabetesfonden, vilka jag föresten hade glömt bort totalt, där de frågade om jag ville sälja DiabetesBandet under deras årsmöte! Skitkul! Fast, nu tar jag i och för sig ut segern i förskott. Jag ska nämligen höra av mig först och prata igenom det mer. Men kan inte hjälpa det, jag är så glad! Ramla ner från stolen imorse när jag läste mejlet. Bästa reaktionen? Får se hur detta slutar, jag och mitt UF företag.

Och appropå UF, har fått hem min snygga tröja från kompisarnas företag Earthquake UF. Skitsnyggt tryck får jag nog lov att säga, valde en finfin uggla på min. Och ska även få min nalle imorgon från Hej UF. Dom skänker en stor del av intäkterna till Friends, inte helt fel! Söta är de också. Stor bonus!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0