Stort misstag x1000

Ännu en måndag är här, och ännu en gång spenderas den i skolan. Alltid lika roligt att vara dödstrött utan tillgång till säng. Visst vi har mjuka soffor här i skolan men det är helt enkelt inte samma sak.


Nu har jag även gjort det största misstaget någonsin.. Jag riktigt skäms över att jag lyckades begå det. Jo jag ska ju ha ett eget företag som säljer Blå Band till förmån för diabetes forskning. Först tänkte jag kalla mitt företag "Hjälp Diabetes UF" men ändrade sen till "Blåa Bandet UF", stort misstag. Jag skapade ju sedan en hemsida till företaget, med samma namn. Men det dumma är ju att jag nu upptäckt att det finns en hemsida som heter Blå Bandet. Alltså skiljer det bara ett A, mellan min och deras hemsida. Otroligt roligt att få upptäcka detta och sedan går det tydligen inte att ta bort min hemsida och byta namn. Så nu hoppas jag på det bästa när jag mejlar Webstjärnan och undrar om det går att ordna. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0