Morgonproblem

Ännu en dag är här, och det känns väl bra! Eller ja, för mig kändes det bra tills jag vaknade och upptäckte att jag försovit mig -rejält. Vaknade av att min lillebror stormade in i rummet med min mobil, halv åtta. Och jag skulle med bussen som gick.... fem i åtta. Underbart! Som tur var så hann man med bussen, men mitt elände slutar tyvärr inte där. Utan nu när jag sitter där fysiskt utmattad över att ha tvingats rusa till bussen, så börjar min insulinpump att larma. Tydligen så är insulinet kvar, vilket innebär att jag måste hem igen för att fylla på. Jippi yay!

Så nu äntligen är man i skolan, ätandes banan och clementin, för ja -det blev min frukost idag. Visst leker livet ibland?


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0