Allt möjligt som ni missat.


Låt oss börja med de fina äpplena som jag hittade i vårat äppelträd nu i oktober, jättegoda! Synd att inte flera kunde smaka på dom, för jag hade gärna delat med mig. Delad glädje är dubbel glädje.


Mohahaa... Fick äntligen tillåtelse till att lägga upp en bild på min älskade syster. Är vi fortfarande så lika som det påstås? Sen lilla Ludde på andra sidan.. Fin!


Men nu! Nu är det äntligen halloween, bästa tiden på året. Eller ja i alla fall nästan om man nu tänker att på julen får man julklappar... Men utklädning är så himla roligt! Blev mimare på Koriander nu i onsdags, om man nu ens kan räknas som det. Var i minst laget egentligen, kunde ha gjort mer såklart. Alexander skulle i alla fall iväg på Halloween-disco, så fick hjälpa till med sminkningen. Dock skulle färgen runt ögonen inte vara likadana, utan ett svart och ett grått. Inte för att syntes så jättebra där inne på discot förmodligen.

Idag vet jag dock inte vad jag gör, fest sket sig. Pengar spelar stor roll med ju, så kan inte färdas hur långt som helst tyvärr. Men jag fick lite nöje i alla fall. Började måla lite småsår här och var. Måste ju återuppleva filminspelningen av "the seven deadly sins" som vi gjorde under andra året på JB. Resultatet är inte det bästa, men så är även tålamodet så det fick bli som det blev.

Kommentarer
Postat av: Miranda Häll

Haha, ja tycker du gjorde en bra mimare! :D Gymma istället så! Är nog inte så många där när alla ska ut o supa sig redlösa och häva i sig hemskheter! :) Faan vilken bra ledare ja är då! Andra halvlek på matchen idag log de allihopa! :D Vi förlorade men de log! :D Älska handboll! :D Du borde va med alltså! Roligare än fester tillochmed! :) (Psst.. Föresten så sa far min idag att han skulle få besök idag av de vi va hos i nykroppa! IIIhh! ^^ Fatta om Samuel kommer då! >< o ja är hos mamma! X) Skjut mig!) Glad Halloween, eller vad man nu ska säga! :D

2010-10-30 @ 16:25:28
URL: http://bläblablablibläblo
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0