Födelsedagar


Idag har man varit iväg och tränat igen. Är det här början till ett beroende eller kommer min träningsmani att sakta tyna bort strax efter att sommarlovet börjar? Jag själv hoppas på att jag ska kunna hålla uppe tempot och komma i form lagom tills skolan börjar till hösten igen, eller tidigare.

Alexander, min lillebror, fyller år idag. Hela 9år. Jag känner mig gammal nu. Jag fyller ju trots allt själv år imorgon, dagen efter. Och då blir man 18år, alltså dubbelt så gammal som min lillebror, ni vet 9+9=18. Ren matematik. Men man är väl glad över att man får fylla år i alla fall och jag får hoppas på många fina paket. Blir glad för allt jag! Sen imorgon kväll så ska man iväg med tjejkompisarna också, de passade på att tissla och tassla igår när jag inte hörde. Så något har det för sig, men frågan är vad. Tror inte att det är något särskilt, men självklart blir man nyfiken när hemligheterna susar genom luften.
Det ser i alla fall inte ut att bli något Score imorgon. Verkade rätt trist där ändå. Så blir förmodligen att man stannar hemma hos Miranda med kompisarna.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0