Myggattack

Nu har man varit utomhus klockan 10 på kvällen. Inget att rekomendera! Myggorna attackerar en som om de vore missiler inställda på att träffa till vilket pris som helst. Alltså bli mosade av min hand. Sprätter fortfarande till i kroppen emellanåt nu, trots att jag är inne. Min hjärna är inställd på försvar och gång på gång så sätter handen fart mot benet för att slå till en icke-befinnande mygga.
Men jag var i alla fall ute av en anledning. Jo att man måste bli klar med en foto uppgift, väldigt viktigt. Betygen sätts ju nu på fredag vad jag vet. Och det är väldigt viktigt att bli klar såklart. Så nu hoppas vi på mina foton blev bra!

Kommentarer
Postat av: Abeline på stallet.se

hejj! Vilken fin blogg du har ^^ ^.^ besök härna min ;D

2010-06-26 @ 22:28:17
URL: http://annaalatini.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0