Stockholmspraktik

Hur länge var man uppe igår tro? Jo ända tills klockan halv två på natten... Sen skulle man upp tidigt dagen efter med. Varför vad jag så seg med att gå och lägga mig? För att jag var tvungen att få iväg mina arbetsprover till praktiken i Stockholm. Men det som tog längst tid var ju det att de filer jag försökte skicka iväg inte fick plats i skolmejlen! Så var till slut tvungen att använda min hotmail istället, men det gick i alla fall. Skickade med introt till våran film De sju dödssynderna, tre bilder från skuggprojektet, mina skisser och resultat på loggor för makeITsimple samt även två andra sköna bilder som jag gillar.

Hoppas, hoppas, hoppas nu på att det här går bra. Och om det gör det så återstår det fler uppgifter. Den främsta är dock -vart ska jag bo?!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0