Praktik

Vad gör man? Jo just nu sitter man i lokalen tillhörande företaget Make IT simple. Vem sitter man där med? Ingen är svaret på den frågan. Känns rätt bra att de litar på mig och har till och med fått en nyckel. Lär ju i och för sig behövas om man ska sitta själv här hela dagen, måste ju låsa efter mig.

Uppgifter har man i alla fall, ska göra företagets logga, fotografera lokalen när renoveringen är klar, skissa en hemsida och göra en powerpoint-mall. En hel del, men allt hänger främst på loggan för utan den så kan jag inte göra allt annat.

Men loggan måste få ett godkännande av hon som äger Make IT simple. Där ligger det ett stort hinder ivägen, hon är nämligen i New York för tillfället. Är avundsjuk som bara den. Skulle fan ha kört puppy-eyes mot henne och bett på mina bara knän om att få följa med, men hoppade över det.

Bara så ni vet, jag gillar verkligen min praktikplats!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0