Arbetesprover


SVT

Äldre damer

Spegel-projekt

Det är inte så lätt att hitta saker man är stolt över vad gäller skolarbeten. Och ändå är det ungefär det som jag måste göra. På det företaget som jag söker praktik hos i Stockholm vill de gärna se lite av det jag gjort tidigare, så att de vet vilken nivå man är på. Men frågan är då bara vad. Känns inte som att man gjort tillräckligt stora projekt enskilt i skolan. När man väl har större uppgifter så är det oftast i grupper, och då kan man samtidigt inte riktigt ta åt sig hela äran -eller hur? Så just nu sitter man och rotar igenom hela datorn och försöker hitta alla de små arbeten som gömmer sig. Jag kommer i alla fall ta med mitt UF-företag som exempel. Sedan är det bara resten man ska finna. Lär väl bli skugguppgifterna från första året, bilder från SVT och något annat konstigt, vågar inte visa våran film vi gjorde i tvåan tyvärr.


DiabetesBandet UF


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0