Vi pratar om Prator

Nu sitter man här på svenskan och ska göra ngn prator, en dialog mellan två personer. Min och Nathas handlar om två tanter och garn, löständer och mat. Låter det spännande? Ska se om jag kan publicera den här sen.

Ska sluta sen efter lunchen, som btw består utav broccolisoppa enligt ryktet. Inte någotman är sugen på direkt. Men i alla fall så ska jag gå en stund på stan sen efteråt, tillsammans med Miranda, Ida, Sandra och Nathalie. Ska väl bli kul, ska kolla på någon tröja på Bik Bok. Det är högsta prioriteten för tillfället, tröjorna är lite i farfarströja stil. Har börjat gilla enkla plagg nu. Vi får se ifall de passar eller om de är min värsta mardröm inom klädesplagg.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0