SKÄRPNING! -Tack

(ursäkta eventuella svordomar)
Men jag hatar gubbjävlar.
Jag och min lillasyster var ute med min hund, Ludde, på en äng. Och så kommer denna gubben och säger

"Det här är min mark, jag odlar faktiskt här, ni kan inte hålla på här. Håll på, på er egen mark!!!"
(Han sa det säkert annorlunda - det låter inte alls lika otrevligt enligt texten som det lät i verkligheten.
Men han sa det på ett väldigt skrikigt och argsint sätt, sen gick han)

Alltså ärligt talat... Vad odlade han? Gräs, ogräs? Det var en ÄNG. Dessutom gäller allemansrätten!
Man kan ju inte bara hålla på hur som helst och skälla på första bästa person som dyker upp. Vad gjorde det att vi lekte med min hund där? Oj vad vi störde genom att kasta lite boll och trötta ut honom där. Gubbjäveln har väl inte någon rätt att komma och klaga och skälla på oss. Och om det nu är så att han "odlar" något och inte vill att vi springer omkring där så kunde han väl bara ha sagt det. Inte skälla och sedan kasta iväg någon elak "slutkommentar" som bara är menad till att vara elak.

SKÄRPNING alla ni jobbiga typer som håller på!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0