Jobbelijobb

Ahhh.. Äntligen landat hemma i soffan. Helgen har varit jättekul, slutade med att man hamnade på inflyttningsfest med roligaste JB-gänget! Länge sen jag verkligen kunnat festa ordentligt utan att oroa mig för att jag ska jobba dagen efter. Jag hade ju självklart LAGOM roligt men skönt att slippa jobb-tanken i bakgrunden. Fast nu när vi ändå talar om trollen... Jag har fått fler jobb.
 
Ska iväg nu på onsdag och skriva kontrakt för bemanningsföretaget Manpower. Ska bli helt underbart! För nu tidigare så har jag arbetat för Uniflex som städerska på hotell Gustaf Fröding och jag har trivts hur bra som helst. Men nu när högsägongen är förbi så finns det inga jobb kvar så jag måste vandra vidare. Därför har jag nu hamnat hos Manpower och ska arbeta extra på kvällar med att hantera post men även städa lokaler dagtid. Så jag lär minst sagt få fullt upp nu framöver med tre jobb. Men det som är absolut bäst är det att jag kan kombinera allt och samtidigt alltid få vara ledig under helgen, perfekt. Får verkligen hoppas att jag kan hantera det här nu och klara av arbetsuppgifterna, men det tror jag nog.
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0