Pengarna rullar

Ludde som skäller på mig, jag måste ju leka med honom!
 
Just nu sitter jag väldigt mysigt i soffan efter att ha varit ute och gått i kylan, med Ludde. Tog på mig mina Easytone's och bar iväg ut i mörkret. Väl ute så går jag som vanligt och då även vattenpölar. Det visar sig dock att det inte längre är vattenpölar utan snarare små issjöar. Easytone + is är ingen bra kombination. De har ju som små "balansbollar" till sulor. Så trots minimala isfläckar så halkar jag runt hejvilt som den Bambi jag är. Det blir kängor nu framöver.
 
Föresten så ska jag jobba imorgon, på förskola! Ska bli så roligt att få leka igen på arbetstid. Det är tydligen på en förskola som heter Ferlin, har aldrig sett den men ska väl hitta dit förr eller senare. Med tanke på antalet sms man får per dag angående jobb för nästkommande dag så ser det rätt ljust ut för en arbetsvecka på 5 dagar för mig. Två med städning och tre på förskola. Inte mig emot att pengar rullar in nu när jag ändå inte har skola.
 
Fast.. Pengar rullar även ut. Har ju köpt någon present, kläder och bok så det är bara bra att jobb finns så att jag inte går heeelt back. 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0