Klippt mig!

Jag klippte mig igår. Lite längre än till axlarna och snedlugg. Blev väl rätt nöjd, nu saknas bara rätt hårfärg också så blir allt tipptopp. Älskar ju att locka håret också, får nog öva på att få det snyggt med kort hår... Vet att bilden inte är den bästa, men det beror väl lite på kameran och mig. Fick lov och bli en "artistisk" bild i suddigt skick i väntan på systemkameran därhemma. Just nu är jag nämligen hos pojkvännen och njuter (Han är nämligen inte hemma). Hehe, nej skämt åsido så ska vi ut en liten sväng på höstpromenad, ska bli mysigt. Kanske tar med den dåliga kameran då... 
 
Annars då? Jo har i helgen suttit med lite intervjumaterial för kursen Specialpedagogik. Fick till uppgift att intervjua någon i 20 års åldern, gissa vem det blev? Jo Erik <3 Han är ju den enda inom min umgängeskrets som är hyfsat i mitten av den åldern, 22. Han är dessutom på samma nivå som jag vad gäller att prata och diskutera. Bäst. Har i alla fall suttit och intervjuat i 20 minuter och sedan nu även transkriberat den. Alltså fört över till skrift. Jobbigt men det gav resultat och jag fick in väldigt bra material som jag fick bra användning för i reflektionsdelen också. Nu behöver jag bara läsa ett par böcker och sammanfatta det i 3 frågeställningar, sen är det rätt lugnt för stunden. 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0