Bestraffningsdags

Har det någonsin varit roligt att plugga? Och har det i så fall någonsin varit roligt att plugga inför en tenta? Jag skulle gissa på att svaret är nej upphöjt till två.

Sitter just nu och försöker svara på instuderingsfrågorna som vi fick inför tentan. Hatar mig själv för att jag är så lat och väntar till sista minuten med att försöka klara av dom. Har lagt upp en strategi där jag väljer ut de mest troliga frågorna att komma på tentan av de frågor jag har kvar att besvara av totalt 101. Känns som en smart plan, just nu, men får väl se. Det absolut bästa hade väl varit om jag börjat tidigare. Kan väl försvara mig själv med att jag har mått dåligt här och var under tiden, men den ursäkten räcker inte riktigt till ändå. Jag får väl ta mitt straff.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0