Utgång? Nix!



Medan alla andra är ute röjandes och skrattandes med alkohol i blodet så finner jag min egen tillvaro helt okej. Jag har faktiskt ätit fruktsallad, det ni! Med jordgubbar i till och med! Och grädde. Den var god även fast jag fick dela med Ludde. Så det går visst att ha roligt här hemma en fredagskväll som denna utan sällskap från kompisar eller pojkvän. Yaaay. Okej, jag ångrar väl mig lite över att jag inte följde med ut ikväll, även fast det hade blivit väldigt tajt i schemat efter att ha spenderat lite tid med filmande på UNO, som för den delen gick väldigt bra appropå ingenting. Fast det hade ju inte skadat med att hinna med ut med folket.

Njut av kvällen för mig, för jag ska nämligen gå och lägga mig nu, halv tolv -på en fredag.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0