En dans på rosor.

Oj... Jag råkade visst visa upp mitt praktexemplar till pojkvän här på min blogg, Erik <3
Idag så har jag varit på bildseminarie, och faktiskt inte så mycket mer. Livet är lagom bra och produktivt när man är student. Under seminariet skulle jag tillsammans med min grupp presentera reklambilder som vi själva hittat under en tur på stan, Karlstad. Uppgiften var att hitta en fin samt en ful sådan, det fanns det gott om sedan upptäckte vi. I alla fall så gick allt hyfsat smidigt förutom att datorn inte ville visa upp våra bilder, konstigt. Särskilt konstigt eftersom det var typ världens vanligaste format, JPG. Men det löstes genom att vi lyckades öppna bilderna i photoshop istället. Gud vad allt ska bli så krångligt för så pass enkla saker egentligen. Tydligen är inte allt här i världen en dans på rosor, vilken besvikelse. Som tur är så är nästa seminarie inte förrän på torsdag, vilket betyder en ledig dag för mig imorgon. Känns skitbra!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0