Härligt med mat!


Dags att sminka sig. Sen blir det nämligen tjejkväll här hemma ikväll för mor min då hennes arbetskamrater från sjukhuset tittar förbi. Jag har spenderat ett bra tag nu med att hjälpa till med enkel städning, mat och självklart efterrätten. Eller jag åt väl mer än jag hjälpte till med just efterrätten... Men mor får vara nöjd med min insats i vilket fall som helst. Det blir afrikansk gryta till middag och chokladmousse med hallon och grädde efteråt. Super gott och jag är helt klart nöjd med att jag är hemma ikväll istället för att festa loss. Festa kan man göra varje helg annars, men att få den här kombinationen av mat. Nej, det sker alltför sällan.


Det negativa blir dock att jag inte kommer kunna gå på ett par dagar efteråt, jag kommer snarare rulla fram. Det är ju såg gott att man just äter mer och mer för att det är just gott. Och inte för att bara bli mätt, det går inte för sig!




Haha, man bör kanske lägga upp en före- och efterbild på sig själv egentligen. Lär bli lite skillnad känns det som just nu.

Kommentarer
Postat av: Vicky

åh chokladmousse! mums.

2012-04-27 @ 18:26:03
URL: http://vickys.se/
Postat av: hanna ♡

tack så mycket du! :)

2012-04-27 @ 20:09:54
URL: http://heaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0