Meteorer?

Jag njuter. Sitter nämligen och tar det lugnt för en gångs skull en lördagskväll, vilket jag föresten även gjorde igår. Även världens största och bästa och mest intensiva festprisse behöver en välbehövd paus ibland. Kvällen spenderas nu istället borta i Kronoparken med musik, lite dataspelande (Spela.se har ett bra utbud av barnspel, haha) och godisätande. Väntar även förväntansfullt på meteorregnet som tydligen ska inträffa nu ikväll, där bästa tiden är runt elva. Frågan är om man kommer bli besviken. Det finns ju så mycket lampor inne i stan jämfört med exempelvis landet där det är alldeles kolsvart. Så får se om jag lär se något "regn" eller om jag bör ångra att jag befinner mig i ett i-land med elektricitet, och kanske även det faktum att jag glömde glasögonen hemma- tusan!

Lär väl annars mysa med Erik ett tag, antingen framför meteorregnet eller en film. Eller framför varsin dator, who knows. Detta kan endast framtiden utvisa om jag nu ska skriva lite kryptiskt.
Ha en jättebra och rolig kväll allihopa!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0