VillFotograferaMedMinKamera

Helt underbart. Jag antar att det inte platsar som den rätta beskrivningen för min ögoninflammation. Alldeles rött, ömt och äckligt men jag får stå ut. Halvt blind är även en av fördelarna.

Jag och Min lillebror Alexander,
som på tal om ingenting fått en ny touchscreenmobil, jag avundsjuk? Nej...!

I vilket fall som helst så har jag suttit inomhus i princip hela dagen, och börjar bli lite trött på det. Så nu funderar jag på om jag ska ta en liten sväng ut i naturen med systemkameran. Har ju till och med ett nytt teleobjektiv som jag överväger att inviga på riktigt. Istället för att ta paparazzikort inomhus på min lillebror, känns inte lika produktivt. Hade varit coolt att lyckas få kort på något rådjur eller fånga ett snyggt ögonblick som oftast inträffar då kameran inne finns i sikte. Ni vet, de saker som inträffar och man svär smått inombords över att man inte hann föreviga det.
Något sådant -vill jag fotografera!


Kommentarer
Postat av: Julia [fotoblogg]

fin blogg! :) ♥

Ha en bra dag!

/ julia,

2011-08-12 @ 12:13:00
URL: http://juliiialarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0