Sista dagen.

Åh blir så sugen på att permanenta håret... Tycker själv att jag passar betydligt bättre i smålockigt än hur det är i vanliga fall -naturligt vågigt/rakt. Synd att det är så dyrt att göra det hos en frisör bara. Det går ju att göra hemma, men frågan är ju bra det faktiskt blir. Återstår att se vad jag gör, men bli inte förvånade om jag kommer med en ny frisyr en dag.


Och idag var det föresten sista dagen på praktiken, och nästsista dagen i Stockholm med för den delen. Kommer faktiskt att sakna det här, att vara självständig och gå till "jobbet" varje dag. Man känner sig lite sådär vuxen på något vis. Även fast det var otroligt jobbigt att diska, handla och laga mat varje dag. Praktiken har varit så otroligt bra! Jag känner verkligen att jag fått en inblick i hur allt går till och det var verkligen värt dessa fyra veckor hemifrån. Visst känns det lite småsorligt att behöva åka ifrån det här och komma ifrån gemenskapen och det stora glada gänget. För det var de verkligen. Sociala och vid gott mod hela tiden trots allt arbete de hade framför sig. Fattar inte hur de kan vara så livfulla och samtidigt så professionella i det dom gör. (Sprang omkring och kasta en pilatesboll mellan sig, hissade ner en groda från ovanvåningen, spelade spel). Ja ni hör själva hur det låter. Bästa gänget och praktiken någonsin. Så tyvärr Jysk men det här slår er med hästlängder...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0