Min dag.

Vad har jag gjort idag? Inte lika mycket som jag egentligen hade velat. Skummade igenom lite papper inför naturvetenskapen och försökte lära mig lite. Gick väl helt okej med tanke på hur mycket jag la ner mig idag. Dock har dagen främst gått åt till att koda min systers blogg. Eller koda och koda. Diskutera med henne hur hon vill ha sin design. Ni förstår nog själva hur lång tid detta tog...

Oh, en sak till. Jag har skaffat lugg. Klippte den själv och ansa bort hälften i tre omgångar. Skitsnyggt säger jag bara. Tog ett tag och blev kanske lite snett. Vad vet jag. Men helt okej med tanke på att jag inte har någon frisörlinje bakom mig...


Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Fin blogg!! :)



Är allt bra med dig? :D



Kram!

2011-02-13 @ 23:54:36
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Styleformen

Säger godnatt! Sov gott :P

2011-02-14 @ 00:41:00
URL: http://styleformen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0