LovePost- Praktiken.

Nu äntligen så har LovePost gått live! Alltså är jag nu fri att berätta om denna.

På min praktik hos PerfectFools i Sthlm fick jag nämligen följa med en eftermiddag och filma inför denna nya meddelandefunktionen! Jättekul var det, har alltid haft en grej för filmning. Så såklart var det spännande att få följa med och se hur det funkar inom ett riktigt företag som filmar. Kunde ju tänka mig att det nog var en stor skillnad jämfört med hur det ser hur på våran skola. Men det var väl inte helt annorlunda, mycket planering har vi med och sen det där med att hitta vinklar och så vidare. Den största skillnaden var väl hur fokuserade de var på det dom gjorde. Jämfört med en del skolkamrater som inte alltid är lika fyllda av inspiration som jag själv. Sen har vi väl det självklara, prisnivån på utrustningen. Vågade knappt hålla i kameran.

Men i alla fall, här följer lite "behind the scenes"-bilder. Precis som lovat. Och för att komma till slutresultatet så gå in på Yota LovePost.






Fick ha dessa heta saker på mig.




En bild på de som normalt arbetar i tatueringsstudion. Visst ser de lite fundersamma ut?








Det här är nog favoritbilden, älskar kompositionen!




Avslutar detta bildspel med ett porträtt på innehavaren av denna blogg, jag.


Kommentarer
Postat av: rebecca

härlig blogg ;)

2011-02-15 @ 17:52:17
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Patricia

fin blogg!

2011-02-15 @ 19:13:44
URL: http://nattstad.se/patzy
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; åh fett kul ju :D

2011-02-16 @ 15:26:50
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0