Lagerhaus

Vart iväg till stan idag med några familjemedlemmar, lillasystern, hunden och kaninen var de enda som saknades.
 
Tanken var att jag först skulle sätta in pengar på banken och sedan träna på Sats medans de handla kläder, men så blev det icke. Jag banga ur, och kände inte för att träna eftersom vi hade varit inne på banken i över en timme, pga strul med maskiner osv.
Så istället så gick jag och min lillebror och kolla inne på Lagerhaus medans min moder och fader kolla på Dressmann. Väl där inne på Lagerhaus så fanns det ju en hel del att kolla på, särskilt för en sådan prylgalen typ som jag är och en lillebror på 8år. (Det säger sig självt). 

Detta slutade i införskaffning av: Liten hjärtformad stekpanna (eftersom jag har börjat laga pannkakor som bara den), en röd liten lykta och fyra pennor med anvisning om vart man ska tugga på dom. Strax efter att vi gått ur affären var det dags att åka hem, jag får väl åka tillbaka till stan snart igen för att köpa lite höstkläder, eller tycker ni man ska gå i klänning med bara ben på vintern? Det tycker i alla fall inte jag.

   

Kommentarer
Postat av: victoria

hejsan! Jag heter Arabian_Horzes på stallet.se och jag tänkte bara berätta att stalll paard har ändrat på en stallplan som du har gjort gratis :S tänkte bara säga. :)

2009-08-17 @ 13:27:17
URL: http://victoria-adamczak.blogspot.com
Postat av: isabell

Nallenskakka har ändrat din animerade blå rå gratis desing på stallet

2009-08-17 @ 19:23:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0