Himmelriket.

Efter att ha överlevt den första måltiden, Afrikansk gryta, så tar jag med stadigt grepp tag i skålen med chokladmousse. Den ska ätas, vara sig jag dör på kuppen eller inte.
Idag har jag varit inomhus i princip hela dagen, känner att det bör bli ändring på det. Får väl bli en kvällspromenad idag med gissar jag. Fast denna gången kommer den gå via åkrar och skog där jag förhoppningsvis stöter på något djur, antingen kossorna eller ett rådjur vore kul. Fast i så fall måste jag nog skynda mig, när det väl börjar bli mörkt så är det svårt att få en bra bild utan lång slutartid, och då måste man vara stadig på handen där med! Vilket i sig inte är lätt med tanke på både kylan och sockerkicken från förgående efterrätt. Och appropå det så måste jag nog skynda mig att äta upp den innan hunden Ludde kommer och börja tigga till sig. Jag kan vara för snäll ibland...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0