Att-göra.

Först och främst så ska jag äta frukost, det är givet. Men sen funderar jag även på att "pyssla" med kameran och göra någon rolig kortfilm. Får se hur det blir, men jag tror att min lillebror Alexander gärna är med och hjälper till.



Om jag sedan råkar få tid över så blir det en svängom in till Karlstad Centrum. Behöver klippa mig nu för det var ett tag sen sist. Funderar på att klippa lugg dessutom, förutom topparna på resten av håret. Inte världens bästa jämförelse mellan dessa två bilder, men jag har ungefär som till vänster fast ljusare. Medan bilder till höger är en bild från där jag hade lite mer åt lugg-hållet. Fast i så fall skulle jag nog klippa den liiite kortare. Menmen, det återstår att se. NU blir det en sen frukost för lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindeberg

snygg

2012-05-01 @ 13:05:07
URL: http://wildheart.blogg.se/
Postat av: Alice - Bilderbyalice

fina bilder :D

2012-05-01 @ 15:53:30
URL: http://bilderbyalice.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0