Julen var här!

GRATTIS till praktiken Annelie. - Tack!

Nu när man kom hem från skåne sprang man raka vägen till datorn för att kolla mejlen. Och ja! Jag fick min praktikplats i Stockholm. Så det blir åka av sen i januari till huvudstaden. Ska bli spännande, mitt alldeles egna äventyr. Frågan är bara om man hittar en bostad, men det ska nog gå. Får väl ta och rycka i några trådar.

Hur har min jul varit då?
Jo jättebra. Man blir ju inte lite slutkörd av all mat som serveras. Samtidigt som ens släktingar hejja på i bakgrunden för att se hur mycket jag kan äta utan att spricka alltför mycket. Tur för mig så höll jag även denna julen. I julklapp fick man en hel del. Blev ett och ett annat hopp när man öppnade ett paket... Fick en film - Timmy lamm! Om ni vet vad det är. Det är det lilla fåret från barnkanalen som är gjord i lera. Älskar det lammet... Och nu är han min. Och mor lär ångra att hon någonsin köpte filmen.


Om jag nu ska rada upp saker jag fick så är det väl bland annat filmer, tvålar, böcker, pengar, kläder och godis. Typ. Jag är väldigt nöjd får jag lov att säga. Inser att jag börjar bli vuxen (om man nu bortser från det glädjetjut jag utstötte vid Timmy lamm). Jag bryr mig inte längre över hur många paket jag får eller huruvida min lillasyster fick den filmen jag önskade mig. Konstigt, högst konstigt men sant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, låter helt okej hörru! :) Men faan va kul med praktiken! :) Kan du lova mig att du startar eget! Ja har aldrig träffat en människa som är så driven som du så du måste bara bli nått stort asså! :D

Satt och funderade en dag på vilekt jobb ja tycker alla vi ska ha och kom fram till: Nathalie - Fotograf (det hon gör bäst), Sandra - Stort mysterium (inom media vettefaan om hon kan bli nått..), Ida - Modegrejs typ personlig stylist (snacka om att valt fel linje), och du då förstås och sen Elin(!)- förjävla jobbig! Hon tycker om att stå i rampljuset och bestämma, men kan inte jobba i grupp och kan inte motivera andra att jobba.. Hon skulle starta eget där bara hon jobbar typ.. (Vad det nu skulle va X)) Aja, prata av mig lite här! :) Hörs hörru och gott nytt år! :)

2010-12-26 @ 22:44:32
Postat av: Anonym

Haha, glömde skriva vem det va ifrån men det kan du nog gissa själv! ;)

2010-12-26 @ 22:45:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0