Stan o Bergvik


Igår var man då på stan, med Miranda. Hade faktiskt väldigt kul. Vi åkte lite hit och dit, även till Bergvik. Åt lite god mat också,  inte ofta det händer. Brukar ofta ta ekonomivarianten McDonalds. Även fast det är skit onyttigt. Men nu blev det i alla fall mat i MittiCity på Wok. I Karlstad alltså, om någon har vägarna förbi. För då kan jag starkt rekommendera er att testa kycklingspettet med jasminris och jordnötssås (A)

På stan köpte jag föresten en kavaj, från Kappahl. Dock har jag inte sett den på deras hemsida. Dessutom var den inte figursydd utan rätt stor. Så jag har lite ångest över om jag ska lämna tillbaka den eller inte... Jag såg ju trots allt en väldigt snygg kavaj på Vero Moda. Får väl se hur jag beslutar.

SKOLAVSLUTNING PÅ ONSDAG!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0