Sorry, but i didn´t like it. (A)

Ledsen Miranda.. Men mina ångestattacker blev så starka att jag gick tillbaka till Kappahl med kvitto och kavaj och bad om pengarna tillbaka.Sedan gick jag genast in till Vero Moda och köpte den andra kavajen. Den är mer "kvinnlig" och figursydd. Hata mig inte (A)

Den ska jag i alla fall ha tillsammans med min Zebra-tunika, kommer bli hett.
Funderar även på om jag ska ha mina nya högklackade skor, men jag har ingen aning om vad vi ska göra på Mariebergsskogen (stället där vi ska ha skolavslutning) om vi ska hoppa omkring på lekplatsen eller bara stå stilla och lyssna på ett tal. Jag vill ju inte vricka/stuka/göra illa fötterna.
Nåja.. Får väl se vad jag beslutar mig för.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0