"Slösat" pengar!

Idag har jag -precis som rubriken antyder- slösat pengar. Fast det kanske inte kallas slösa om man får användning för det man köpt. Fast det kanske kallas slösa om man egentligen inte hade behov av det man köpte. Fast det kanske inte kallas slösa om det var väldigt snygga saker jag köpte....
 
I vilket fall som helst så köpte jag tre tröjor och en bh på dagens shoppingrunda. Följde nämligen med mor ut på en sväng med bilen runt stan. Från secondhandbutiker i jakt på en gammal cykel till teatern Trolltider som sätts upp på Tempelriddaren den 1 december, till att själv vandra runt i hederliga klädesbutiker på Bergvik. Blev själv nöjd med det jag köpte så här får ni en snabb bild på dagens fångst:
 
Självklart visar jag inte bh:n, den är hemlig för större delen av befolkningen! Förutom Erik och envisa fönstertittare.
 
Imorgon får vi se vad som händer, känns inte så troligt att jag får jobb så det blir att stanna hemma en sväng och gå ut på långpromenad med mor och Ludde innan jag far iväg till Erik senare på eftermiddagen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0