Rea på lägenhet?

Nehe, då blev det inget arbete idag. Får hoppas på det bästa inför imorgon vad gäller förskola. Annars är det såklart skönt med lite ledighet då och då. Blev nämligen inte så mycket lugn tid nu i helgen med jobb på fredag med bio därefter och sen eftersom vi skulle ut i lördags. Men det har jag alltså tagit igen nu. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt alltså. Ätit pannkakor, långpromenad med Ludde, betalat räkning och kollat lägenheter. Blir bara mer och mer sugen på att flytta hemifrån men känner inte riktigt för att ta lån än, vilket förmodligen är det enda alternativet just nu om jag ska ha råd. För visst har jag jobbat ihop lite pengar nu men det räcker ju inte på långa vägar. Om ett år kanske jag flyttar hemifrån när jag har sparat ihop en del plus att det känns bättre att ta lån då istället för nu. Finns det lägenheter på rea? 50 % vore inte fel.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0