Det bästa som finns...

Usch, jag hatar verkligen att vara förkyld. Denna gången kom det verkligen som en blixt från klar himmel och poff så var jag hemskt dålig. Fick skjuts hem på torsdagen och har varit en soffpotatis sedan dess. Men har ju ätit minst 6 piller om dagen, såååå jag börjar må bättre. Det värsta från början var hur det kändes som att mina bihålor höll på att frätas sönder samtidigt som att det var tryck där. Jag befann mig seriöst i ett döende tillstånd. Det är vid sådana tillfällen som det faktiskt är skönt att komma hem och bara ta det lugnt, få mat serverad och tyna bort under en varm filt framför tv:n.

Fast nu börjar jag känna mig lite uttråkad, därav mitt bloggande. Så här har ni dagens outfit! Som så många andra bloggare så måste jag beskriva dagens alla klädesplagg och vart de kommer ifrån. Särskilt nu idag eftersom jag är jävligt snygg i pyjamas...

Tjatja alla mina små bloggläsare! Idag har jag mina fabolous pyjamasbyxor, som jag till och med sytt själv. Inte för att det syns då eftersom de ser så lyxiga ut, jag vet att ni vill ha dom. Och tröjan är den perfekta förkylningströjan med längra armar och hög i urringningen. Top Notch!
((((Stort plus för påskfjädrarna))))


Luddehunden håller mig i alla fall sällskap, under korta perioder.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0