En uppdatering vart tredje år?

Nu har man äntligen tagit sig tid för bloggen igen, jag kan ju erkänna att främsta skälet till min frånvaro har varit bloggens design. Men nu är den fixad och jag har inget att skylla ifrån mig på. Förutom möjligtvis skola och ren lathet emellanåt. Spontant känner jag också att det är dags att börja fotografera igen, men frågan är hur det blir i praktiken. Får ta ett litet ryck... Sen.

Nuförtiden pluggar jag i alla fall på Karlstad Univeristet, mitt första år på programmet Media och kommunikationsvetenskap: Visuell Kommunikation och Design. Det går väl rätt bra, även fast det kommer perioder där stressen tar kommando och man ångrar att man någonsin valde att fortsätta plugga. Men som tur är så sker det sällan och studiebidraget väger lite tyngre än att skippa utbildning och försöka sig på ett vanligt jobb. 
Till vardags campar jag oftast hemma hos Sandra och bröderna Lilja, varav Erik just för tillfället ligger däckad hemma i min säng för ovanligheternas skull. Vi var nämligen ute ett litet gäng på krogen igår, först på bunkern och sedan det gamla hederliga score. Bunkern var i alla fall väldigt mysigt och ett bra ställe att börja sin utekväll med billig cider, tummen upp.


Föresten så smet nyss en katt in till oss, hade ju kunnat sluta lite sisådär med tanke på Ludde. Han gillar katter på sitt eget vis.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0